Mag. Peter Kunc je že več kot 25 let vodilni presojevalec sistemov vodenja in tudi vodilni ocenjevalec v postopkih akreditiranja laboratorijev in kontrolnih organov. Na slednjem področju deluje tudi kot peer-evalvator v okviru Evropske Akreditacije. Bil je prvi direktor področja Ocenjevanja sistemov vodenja na SIQ in tehnični vodja na SA, ima pa tudi bogate vodstvene izkušnje iz gospodarstva.
Zahteve in smernice, ki jih podaja model KzP, temeljijo na sodobnih standardih in modelih vodenja kakovosti, ki so uveljavljeni in priznani v mednarodnem merilu, kot so mednarodni standardi skupine ISO 9000 za sisteme vodenja kakovosti ter evropski model poslovne odličnosti EFQM. Pri tem je med osnovnimi zahtevami poudarjena zahteva po izpolnjevanju obstoječe zakonodaje.
Zahteve spodbujajo zavode k sistematičnemu pristopu razvijanja takšnih aktivnosti in procesov, ki vodijo v povečevanje zadovoljstva vseh udeležencev v vzgoji in izobraževanju.
Pri tem se še posebej poudarja pomen:
Uvajanje modela
Uvajanje modela Kakovost za prihodnost vzgoje in izobraževanja poteka sistematično, pristop je celovit. Pri tem velja osnovno izhodišče, da gradimo na obstoječi "dobri praksi" vsakega posameznega zavoda, ki jo postopno in v skladu z zahtevami modela nadgrajujemo in povezujemo v celovit sistem vodenja kakovosti.